tisdag 13 oktober 2009

Imorgon är en annan dag

Faktiskt, än så länge. Om en timma är imorgon idag. Men det var inte det jag ville säga..

Imorgon ska jag hålla min danslektion på idrotten! Ska bara skriva lite små anteckningar på ett liitet liitet papper som Jessica (läraren) inte ser, så är jag fit for fight! Hoppas att jag lyckas göra en lyckad lektion nu bara, så att klassen kanske kan tycka att dans är något så när lika roligt som jag tycker att det är.. det är vad jag hoppas på.
Viktoria sa att jag skulle tänka på att repetera, vara tydlig, prata tydligt och högt, och att peppa folk. Det där sista är min svaga sida, men nu ska jag bannemej göra allt jag kan! Jag har bara en chans!

.. och sedan efter det ska jag direkt vidare upp och delta i en kemitävling i 3 timmar. Den som vinner får åka och representera sverige i finalen i Tokyo i början på 2010! Fast sannolikheten att jag vinner borde vara typ 0,0000001, men jag tänker hoppas ändå! För vad vore det för idé att delta om jag inte trodde på mig själv? ^^

Well, nu tycker jag i alla fall att ni alla borde önska mig lycka till med mina stora uppgifter för morgondagen! :)

1 kommentarer:

Johanna,  14 oktober 2009 kl. 19:22  

Lycka till i efterskott ;D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP