tisdag 20 oktober 2009

Nyckfullhet

Haha, kommentarerna till förra inlägget var så lustiga. Har jag fattat det hela rätt kommer alltså halva klassen stå på kö för att prata med "stackars" idrottsläraren imorgon efter lektionen. (och här kommer mina svar till respektive kommentarsgivare)
Johanna: Haha, ja, precis så inledde hon det! ("Hanna är en positiv tjej som visar stort engagemang under idrottslektionerna." )
Josefin: Men precis, och jag som inte ens gjorde nåt fel, vafan ska jag förbättra på hlr då eller? xD

Men dåså, då är jag inte ensam i alla fall!

Här sitter jag för övrigt och har redan duschat och allt, fast att klockan inte ens är halv 9 än! Åt helskotta med sims säger jag bara, datorn låser sig hela tiden och dampar så jag hann inte spela speciellt mycket. Man tappar liksom intresset när det hakar upp sig en gång i kvarten och man måste spela om hela tiden för att man glömt spara just precis när det låser sig..
Nu har jag i alla fall fått ett knäppis-infall att baka kladdkaka. Så det tänker jag gå ner och göra nu om inte mamma opponerar sig!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP