fredag 2 oktober 2009

Tv-kväll

Någon gång sådär vid 7snåret tog pappa mig med och så åkte vi till affären och handlade lite tv-soffs-proviant (dvs. chips och jordnötter XD) ^^
Sedan har jag suttit där uppe i soffan och degat hela kvällen. Någon av pappas alla kusiner med någon av alla mina sysslingar i släptåg kom och besökte oss under kvällen. Vette sjutton varför. Är jag förresten ovanlig på något sätt om jag har ungefär 50 sysslingar bara på pappas sida? .. han dendär kusinen till pappa är släktforskare, han uppskattade antalet till det..

Nåja. Nu har jag en redig huvudvärk, och jag längar efter sängen och en mjuk kudde :3
Imorgon blir det konsert! Dit ska jag och Josefin, sen hörde jag att kusin ska dit också^^ det kommer bli skojs :D
.. antagligen mer skojs ju tidigare jag lägger mig idag dock.. så det är bäst jag lägger mig snart :3


Tv-tittar-proviant ^^ Hihi, det är bara jag och pappa hemma idag.. Henrik är och sover nån annan stans, och Monica är ute och reser nånstans med sina kompisar.. tycker det var gulligt av honom att åka och handla godis sådär :3


Haha, och pisen var också med ^^ .. på sitt eget, lite smått udda, sätt xD .. finns det någon mer katt i hela universum som gillar att sova såhär?! O.o

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP