lördag 17 oktober 2009

God lördagsmorgon :)

Till att börja med får jag väl lov att konstatera att detta inte precis är en normal tid för mig att vara vaken på när det är helg och allt.. men så ska jag ju åka till älsklingen idag också, då är det värt att gå upp tidigare :)

Kommer ändå inte vara framme där förrns vid halv 4 idag, och sedan åker jag igen vid halv 7 på söndagen, så det blir en kortvisit :( Men bättre det än inget, och nästa gång vi ses så är det ju lov och då kan vi vara med varandra megamycket (L)


Jepp såhär ser jag ut idag ^^ Lite förälskad i mig själv är jag allt (L)

Förresten så har jag en överraskning åt älsklingen på gång, som jag hoppas han blir glad för när vi ses sedan :3

Nej nu ska jag gå och packa klart, ha det fint allesammans!

1 kommentarer:

Anonym,  17 oktober 2009 kl. 10:26  

Ha det bra ^^ Sötis som vanligt :)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP