söndag 4 oktober 2009

Äppelpaj <3

Vad passar bättre på kanelbulle-blädagen än härlig äppelpaj? :D (och snälla, tänk inte american pie..)

Ysch, jag gillar inte bullar. Blebleble. Paj ska det vara, och idag bakade Monica äppelpaj för andra gången denna veckan :D .. jag vågar gissa på att vi har för mycket mogna äpplen i trädgården just nu :o

Nej nu är det dags för mig att ta tag i allt och göra nåt vettigt. Typ kolla på fysiken. Men först måste jag bara säga att fyfan vad sött klädd jag är på denna bilden:

jag dreglar över mig själv <3

2 kommentarer:

Camilla 5 oktober 2009 kl. 07:57  

Paj är jättegott! Kanelbullar blir så lätt torra, det är inte så smarrigt då :/

Tina 5 oktober 2009 kl. 18:09  

kolla in min blogg!

kram tina

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP