söndag 11 oktober 2009

God natt folket :)

Hoppas ni allihop sussar sött rätt så snart =) Själv väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan hjälpa mamma dra lakan som jag lovade.. sedan ska jag krypa ned i sängen bredvid älskling <3

Glömde ju förresten säga att vi var i stan idag och handlade. Eller jag sa nog att vi var i stan, men jag glömde ju följa upp inlägget! Vi handlade lite saker båda två; jag köpte mina två par skor (L), och Robert köpte skor, jeans och en övertröja ^^
Bra inköp alltihop. Jag önskar att jag hade mer pengar, för det finns så mycket mer jag vill ha..

Sedan har jag faktiskt klippt och färgat Roberts hår också idag ^^ Men hur det blev får ni se imorgon =)

Enda som inte hanns med var att träffa Johanna.. :( Men det får bli en annan dag, jag måste ha min revanschmatch! .. dessutom har jag hennes TP här nu xD

1 kommentarer:

Johanna,  11 oktober 2009 kl. 10:00  

Ja, det var synd att det inte blev! Fast jag drog till Kållered och hade trevligt ändå :) slog Adam i TP istället.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP