tisdag 6 oktober 2009

Vaddå mycket att göra?

Pratade med fysikläraren idag. Sa att jag kanske inte kommer vara helt på topp på fysikprovet imogon och prestera utomordentligt eftersom jag måste tänka på Linköpingsresan. Vi får bara en chans där. Han kontrade med att säga att även om jag sänker mina totala resultat med 25% så har jag fortfarande mvg.. hihi ^^

Vi har läst på lite om "hårstråets anatomi" jag och Josefin. Jag har lyckats inse hur jävla lite vi vet. Lite oroande det där. Vi har liksom seglat runt som på ett bananskal tills nu.. Men jag hoppas att det ska gå vägen i Linköping ändå, nu har vi åtminstone ett hum om det viktigaste..
Ett jävla berg av läxor har vi också över oss nu. Tur att man har tid på tåget till att göra diverse saker.. typ 4 timmar.. på bussresan hem orkar man nog inte göra så mycket.. frågan är hur mycket man orkar ha med sig i väskan bara..

Är för övrigt precis hemkommen från danspasset. Känner att det var skönt att avreagera mig och bli av med lite stress genom det =)

Nej nu ska jag kila och äta kvällsmat, sedan ska jag duscha, sedan är det plugg för hela slanten!
..imorgon åker jag nog tidigare till skolan för vi fick möjlighet att börja fysikprovet tidigare än lektionen brukar börja :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP