tisdag 27 oktober 2009

Tisdag kväll

Här sitter jag, igen, och gör mest ingenting. Idag var vi varit hos Roberts farmor och ätit supergod mat och kollat på filmen Snygg, Sexig och Singel som vi hyrde på vägen dit. Hon är rätt rolig faktiskt, säger samma sak 3 gånger på rad, och skämtar titt som tätt.. extra kul är det när Robert inte fattar att hon driver, och hon kallar honom för dum efter det.. hihihi ^^

Mja, men utöver det.. så börjar jag bli lite smått stressad över saker och ting nu. I och med att dagen imorgon blir en upptagen dag så börjar det bli lite läx-press, och dessutom har vi ju spelningen på ålderdomshemmet på fredag. Imorgon måste jag ringa herr Pinzani som håller i allt detta och prata med honom om när jag kan komma och "titta på pianot" och när vi kan vara där på fredag och "rigga upp" innan det hela börjar. Pappa ska fixa med ljudet :) .. det är i princip bara en mick men ändå xD

Dessutom måste jag boka biljetter imorgon, och se till så att alla där hemma är medvetna om att jag Och Robert är på intåg och att det är okej för dem och så vidare och så vidare.. bah.

Bäst att ta tag i läxorna nu..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP