lördag 10 oktober 2009

Stackars pisen :(

Det är något fel på våran sotisen :( När jag och Robert var i stan smsade mamma och sa att hon trodde det var något fel.. när jag kom hem så låg Sotisen i mammas säng på en handduk (hon bruka aldrig låta sig bli placerad någonstans) och halvsov bredvid Elvis (.. som hon vanligtvis morrar åt på flera meters avstånd)... hon verkar dessutom bli lite irriterad när man grejar med hennes höfter/bakben, och hon är inte det minsta intesserad av mat..

Så mamma ringer veterinären just nu, och det är antagligen där jag och Robert också kommer befinna oss de nämsta timmana.. hoppas bara att dom kan ta reda på vad det är med henne, och att hon blir bra igen "/

uppenbarligen ändras planerna för idag lite, men det är ingenting jag surar över.. jag är så orolig för stackars Sotisen, så det är klart att man får ta allt annat en annan dag <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP