torsdag 4 juni 2009

Tillåt mig att skryta lite =)

.. för det tror jag konstigt nog jag gör för lite för mitt eget bästa. Inte inför andra alltså, men inför mig själv. Som idag, jag fick veta att jag får MVG i Engelska B i slutbetyg. Jag fick kämpa för samma betyg i A-kursen, så varför är inte det det första i hela världen som jag vill berätta? Nej, det glömde jag två minuter senare ungefär. Man ska studsa av lycka när man får högsta betyg, åtminstone i någon timma. Jag nedvärderar mig själv för mycket.

Så nu ska jag göra en skrytlista, för att visa för mig själv hur duktig jag egentligen är. Så here it goes, alla kurser jag kan komma på att vi avslutar nu till sommarlovet, och vilket betyg jag kommer få:

Religion - osäker än, inget betygssamtal
Biologi - Hon säger att jag ligger mellan vg och mvg, jag tycker min mvg-bit väger över. Hoppas hon tycker samma
Matte C - MVG
Engelska B - MVG
Cad-teknik B - MVG
Spanska steg 4 - MVG

Svenska B avslutas inte nu, detsamma gäller Fysik B och Kemi B.
hm. Inte många betyg man får i år då.

Notera hur jag automatiskt började listan med de jag inte vet/de som verkar sämst. Jag är dömd att nedvärdera mig själv livet igenom. Blö.

nu är det dags att sova för min del =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP