måndag 15 juni 2009

God morgon =)

Idag sov jag jättelänge, och är jättesur på mig själv för det. Nu har jag ju missat flera timmar med roliga saker, bara för att sitta uppe mitt i natten igår och göra ingentingvettigtalls. Blö.

Men idag ska jag sy saker! Gardiner och kuddar har jag tänkt. Soffdynor får vänta, de tar så lång tid och jag ska ju till mamma ikväll så jag hinner ändå inte bli klar..
Men gardiner ska i alla fall upp, och det känns finfint, äntligen mer karaktär på rummet! Får slänga upp några bilder sedan när det är klart, så ni alla kan beskåda mitt fantastiska rum ;D

Ikväll är det dans också. Eftersom vi inte gick på kursen förra veckan har jag tappat motivationen lite.. Men det brukar bli jätteroligt när man väl är där. Denna gången är jag inte lika förväntansfylld som förra gången bara, inte lika sprallig och pigg på det. Men det är bara för att vi inte gick förra veckan. Tänk om alla lärt känna varandra bättre nu och jag blir utanför? Haha, som om. Det var jättemycket folk där, och man hinner inte lära känna Så många och bli så tajta på en extra timma eller två.. Njä. Det blir nog kul. Bara att jag är så trött så jag har motivation i princip noll till allt.. dags att börja göra något vettigt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP