lördag 6 juni 2009

Hej =D

Passar på att uppdatera lite under tiden Josefin duschar ^^ Ska åka hem om några timmar nu. Dagen igår var trevlig, men jag åt så mycket mat överallt och hela tiden att min mage blev som en enorm ballong. Jättestor, jätterund, stenhård och ja.. hoppas det lägger sig snart igen.. xD

I övrigt lägger jag upp bilderna jag tagit när jag kommer hem sedan. Tyvärr är de väldigt få, då jag är sepedålig på att ta kort. Sedan var det dåliga förhållanden för att ta kort också. Mörkt och grejs. Men några har jag. Kanske kan tjyva till mig några kort från min bror också, som tog desto fler, om jag har tur och är snäll ^^

Men det var väl allt. Nej, en sak till. Fick megagod frukost :D Rostade mackor med ost och marmelad/paprika (kunde inte bestämma mig, så jag gjorde 50/50, en halva var) och youghurt med crunch. Frukost är bland det bästa jag vet. Favoriten är hotellfrukostar på typ gran canaria och sådana ställen. Bara man inte äter för tidigt. Då mår man bara illa. Frukost <33

DET var allt =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP