onsdag 24 juni 2009

God förmiddag =)

Eller eftermiddag. Förmiddag för mig är före middagen... för andra är det bestämt före klockan 12? Kanske inte så konstigt att vissa tror att jag är lite efter då..

Nu ska jag i alla fall få testa på the sims 3 på min brors dator! Han är snel hest :3

Först ska jag bara visa upp mina mästerverk:


Det är alltså ramarna jag har målat nu, minns ni att jag nämnde dem? De var ju träfärgade från början. Nu är de svartmålade (d'uh, det syns ju inte på bilden?) Motiven är, ptja : det ena är ett kort jag fick en födelsedag, som jag tyckte var snyggt (det är ju elvis, hallå eller?!), stolen har jag tecknat på frihand. Det är min mest lyckade frihand någonsin, och den gjorde jag 2005, alltså när jag var 13 år gammal.. Den understa och färgglada är från 2003 tror jag, d.v.s. 11 år ungefär var jag då. Jag förvånas över mina tidiga talanger såhär i efterhand..

Men nu blir det sims för hela slanten!

1 kommentarer:

Henrik Andersson 24 juni 2009 kl. 21:53  

Klart att jag är Snekhest! <3

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP