torsdag 18 juni 2009

God morgon bloggen =)

Nej jag vaknade inte nu. Jag vaknade redan vid klockan 9 eller 10 imorse. Så for jag in till stan vid halv 12 och köpte strumpstickor i storlek 3,5 och 4,5. Millimeter i diameter alltså.. Sen väntade jag där och mötte Robert när han kom med pendeln vid tjugo i ett. Så tog vi bussen hem.

Allt är bra faktiskt. Bättre än jag kunde vänta mig. Vi har liksom inte setts på 4 veckor, och varje gång vi har pratat i telefon har vi bara varit sura och arga båda två. Så jag får erkänna att jag oroat mig lite för hur det skulle gå.. Men allt är helt lugnt. Detta känns bra =)

Nu är i alla fall Robert och mamma ute och målar grinden, under tiden jag är här inne och städar mitt rum och bakar dendär pajen jag snackade om. Den blir ungefär som en cheescake med jordgubbar ovanpå tror jag. Verkar gott i alla fall.

Och juste, väskan var det med:


.. jag står rätt muppigt jag vet, och never mind sängen.. som är obäddad.. Men väskan är skitsnygg, tycker i alla fall jag. Lätt värd 50 spänn liksom xD

2 kommentarer:

jennie 18 juni 2009 kl. 15:38  

jaa den var ett fynd faktiskt!

Henrik Andersson 18 juni 2009 kl. 16:43  

Mycket mycket snygg väska!! :D Så 2010 syrran :D:D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP