söndag 28 juni 2009

Go efterlunch xD

Jag borde skicka in mina egna ord till ordlistan :o
Nu har jag ju ätit lunch, men inte middag, så det är fortfarande förmiddag ;D fram till åtta ikväll verkar det som ^^

Nåja. Första punkten på min lista är redo att bockas av i alla fall. Har ringt mamma och rett ut alltihopa. Resten av punkterna kvarstår irriterande nog.
Men jag tog en paus i listföljandet för att hjälpa pappa göra ännu en bild:


snygg eller vad? ;D
Tänk att mina små fåniga ditritade streck ska få alla smarta nissar på ericsson att fatta vad de håller på med :o

Men nu har jag slut på idéer om vad jag ska hitta på. Har för mycket kvar att uträtta för att kunna slå mig till ro med sims eller sockar. Har för lite ork för att göra något av det jag borde göra innan jag kan slappna av. Hatar den känslan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP