måndag 29 juni 2009

Go förmiddag =)

Muhaha jag är faktiskt på förmiddag i både normal benämning och i min egen benämning! ;D



här sitter jag i alla fall och tar dåliga cambilder medan jag diggar all musik som flödar direkt från datorn genom den nya sladden och ut i mina stereohögtalare :D
Min spelningslista går inte att tröttna på!

Den innehåller låtar såsom:
Hoobastank - Inside of you (den studioinspelade versionen är dock bättre.. )
Mark Schultz- Walking her home
Dead by April - Promise me
Volbeat - The gardens tale
Elvis Presley - Heart of Rome
Takida - Burning inside
Hinder - Lips of an angel
Martina McBride - Concrete Angel
Björn Rosenström - Mamma
Aerosmith - I don't want to miss a thing
Silverstein - My heroine

.. med många fler. En gott&blandat-lista med det bästa från all musik jag någonsin fastnat för :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP