söndag 28 juni 2009

Nu är jag klar! =D

Färdigbyggt. Jag är nöjd :)
Ja, jag har målat bakgrundsmotivet själv (kanske syns? XD .. hoppas på ett positivt sätt isf.. xD). Helt annorlunda från innan. Det enda som är kvar är header-bilden och profilbilden. Jag har nästan inverterat färgerna ser jag.. Men det blev mer somrigt, och det var ju målet!

Det lustiga blir väl nu mina gamla inlägg, där jag gjort svart bakgrund bakom vissa "kollage" (när jag lagt 2 eller fler bilder sådär snitsigt snyggt överlappande) .. det kommer ju se helknäppt ut nu. Men strunt samma.

Sen finns det en svart korv längst ned på sidan också, som jag inte orkar bråka med, så han får sitta där och sitta bäst han vill. Han heter Gösta för den som undrar.

Det om detta. Nu är jag trött *gäsp*. Titta bara hur många timmar det tog. (hoppas ni kan räkna timmar sedan förra inlägget skrevs? Jag har jobbat konstant sedan dess..)

Nu blir det nog sticka strumpor framför teven, är nämligen ensam hemma och gillar inte att sova då!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP