måndag 8 juni 2009

Ond kväll

Jag hatar denna dagen, verkligen. Men först: sitter och tittar på project runway just nu - dagens höjdpunkt. Resten har varit allt annat än bra.

Utöver att jag fick veta att jag fick mvg i slutbetyg i religion, det var också bra.

Men vi skulle sjungit på måndagsklubben idag. Och jag sa till redan förra veckan att jag behövde gå tidigare för att jag skulle iväg och dansa. Nu blev ju inte dansen av, men jag hade ju ändå sagt till liksom, att jag behövde spela innan halv. När vi väl är där är allt försenat, så det börjar 20 över. Men hon säger att vi kan få spela som andra band. När det är det andra bandets tur är det 5 minuter kvar till min, och speciellt Josefins efter som hennes går så sällan, bussar skulle gå. Då går vi upp på scen, och säger att vi kan spela en låt bara. Men blir avsnästa av en annan lärare med att vi inte kan spela nu. Vi säger "en nu, eller ingen alls". Och det slutar med att vi får gå därifrån utan att sjunga. Jag slösade bort många värdefulla timmar på att vänta där för att kunna sjunga, och så gör de så mot mig! Jag sa till i god tid, det är inte rättvist! Det var riktigt illa faktiskt. Så nu är jag arg.

Arg för att jag inte hinner plugga ordentligt, arg för att vi blev behandlade så, och allmänt arg..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP