fredag 12 juni 2009

Skåne


Nu far jag strax iväg till skåne för att hälsa på storasystern min ^^ Hon som borde vara gravid i typ.. 5e månaden nu :3
Ska bli mysigt att hälsa på dem, typ första gången jag träffar dem ensam. Henne och hennes man alltså.
Men jag tror det blir skojs, och jag hoppas vädret är bättre där än här! (när jag skrev ordet "vädret" vred jag blicken åt vänster och kollade ut genom fönstret, bara för att sucka och konstatera att det fortfarande ösregnar..).

Nåwell. Där nere kommer jag nog hur som helst inte ha någon dator, så jag har inget annat val än att ta en paus från den här bloggen. Men det blir ju bara 1½ dag, på söndag kväll (riktigt sent) är jag tillbaka igen! =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP