söndag 28 juni 2009

God morgon =)

Idag vaknade jag halv 12. Härligt att sova ut kanske någon tänker? Nehej då, jag la mig nån gång vid 2-3tiden så ja.. men okejdå, 9-10 timmar kanske är en del ändå. Men inte lika mycket som om jag gått och lagt mig 11 på kvällen. Tänk att sova över 12 timmar :o

Menmen. Idag har jag lite projekt som behöver klaras upp:

1. Ringa mamma och ta reda på hur vi gör med när vi ska förflyttas från pappa till henne. Pappa ska nämligen resa iväg imorrn bitti, vilket innebär att han inte kan köra oss på kvällen som vanligt. Stora problem detta!
2. Städa på mitt rum och packa ihop alla mina saker. Ser ut som väskan exploderat och sprutat kläder och attiraljer över hela rummet just nu. Hur kan det lyckas bli såhär stökigt på mindre än en vecka??
3. Ringa min äldre bror och hans sambo och bjuda in dem till kalaset hos mig. Med min telefonfobi är det lagom roligt. Jag stressar till och med upp mig när jag ska ringa mina närmsta kompisar, och nu ska jag ringa till folk jag inte pratar med så ofta vanligtvis.. Jobbigt det här, men det löser sig nog! Ska bara gå igenom i hjärnan först vilka olika scenarion som kan inträffa: Vem av dem som kan tänkas svara, hur jag ska framföra att det är jag som ringer (tänk om dom känner flera hannor? :O:O ), vad de kan tänkas säga sedan, vad man själv kan säga sedan, hur man presenterar att det är kalas på lördagen klockan 5, OCH SÅ VIDARE!
Skitjobbigt för mig att ringa folk. Verkligen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP