torsdag 11 juni 2009

Header-bild

Jag har inte fått gjort ett enda jävla vettigt skit alls. Fast att jag avstod från att träffa klassen just därför (förlåt Josefin, känner mig fortfarande elak =/ ).. Nu sitter jag här. Sedan klockan tolv har jag gjort i princip nada. Slösat bort tid. Nu måste jag duscha, och packa, och sova. Jag blir så trött på mig själv ibland!

Hur som helst bad min bror mig i alla fall att göra en header åt honom från några bilder han skickade. Så det gjorde jag i alla fall (typ 2 timmar la jag ned på det, men ändå, till klockan 9 satt jag och slösade tid!). Här är resultatet:


Vad tycks? ;D
(klicka för större format)
och hans blogg är förståss sunshineboy.blogg.se .. spana in den vettja =)

Själv ska jag hoppa in i duschen nu och sura på mig själv för att jag inte gjort något vettigare något tidigare..

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP