torsdag 4 juni 2009

Gokväll gott folk :)

Idag har jag ignorerat att jag har prov i fysik nästa tisdag. Orkar verkligen inte, även om jag vet att jag måste. Jag fattar ju inte vad det handlar om just nu. Så det är rätt viktigt att ta tag i det snart.. väldigt snart..
Aargh, får nog börja med att läsa lite som gonattsaga ikväll..

Imorrn är vi ju i alla fall lediga, eftersom 3orna tar studenten. Och jag har som sagt fullt upp. Först till mormor, som fyller 80, sedan till kusinen som tar studenten, och sedan till Josefin och ha trevligt :D Ska sova över där, så jag vet inte när ett inlägg från mig dyker upp här igen :o allra senast på lördag förstås! .. och då kommer bilder, ska se till att ha med mig kameran runt imorgon!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP