torsdag 11 juni 2009

Äntligen Sommarlov!

för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten... oops, fel år :o Får vänta ett år, sen kan jag också skrika ut dem orden som en galning över hela kungsbacka. Än så länge har jag bara gått ur tvåan. Men jäklar vad härligt. Jag har gjort 2/3 av gymnasietiden! Om ett år vid denna tiden är jag klar! Herrejösses. Vad ska jag göra då? Vad ska jag göra nu? Jag har en hel sommar! Bäst att börja filura på några saker att ha som projekt nu när jag har fritid!

Men nu ska det bli en bild på tårtan:

"Glad Sommar Nv2c" ja, det förtjänar vi. Och jävlar vilken snygg tårta det är. Vi är så fruktansvärt duktiga jag och Josefin. Finaste tårtan jag någonsin sett tror jag bestämt! Och god var den!

I övrigt hade jag min fina klänning på mig idag som jag köpte uppe i karlstad:


..jag gillar den!


Hopp. Så vad ska jag göra nu? Får leta upp nåt skoj att pilla på en stund =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP