onsdag 24 juni 2009

Hemma igen =)

Jag kör så fruktansvärt bra så jag imponerar mig själv! Och idag blandade vi ändå landsvägskörning med lite lättare stadskörning. Och en jävla massa rondeller. Kungsbacka måste vara den rondelltätaste kommunen i hela sverige! For säkert igenom en 50 stycken, men bara 4 trafikljuskorsningar.. Och vi åkte bara till Coop forum, ICA Maxi, och McDonalds.. Bah. I alla fall gick det bra, mamma berömde mig till och med med att "hon inte vart nervös en enda gång under hela resan".. och kaffebryggaren vart inhandlad också. Någon philips, svart med röda detaljer - väldigt snygg alltså ;D

Detta inhandlade jag själv:

topcoat och vitt nagellack, det var 2 för 40kr på maxi ;D Köpte "mallar för fransk manikyr" också, men inte fan tänker jag köra på det rosa meseriet. Jag ska ha svart bas och vita toppar! Jäklars så snyggt. Det får jag mecka med imorgon tror jag bestämt. Inspirerad är jag hur som helst av några nedladdningsbara prytlar till the sims 2. Där fanns en massa tuffa naglar med, bland annat svarta med vita toppar. Hittar jag någonsin stället igen, så ska jag länka dit ;D
(som ni ser i bakgrunden har också min kära datormus kommit till rätta igen, så nu kan jag minsann använda datorn normalt igen!)



Och från ett ämne till ett helt annat: denna bilden är tagen från rustas reklamblad om deras stora sommarrea! VILL HA! säger jag bara. Allt som är svart vitt och rött på bilden VILL JAG HA PÅ EN GÅNG! Vafan, de kostar bara 5kr/styck, och jag fyller år snart! .. och nu har jag sagt det till både mamma och pappa, så jag ger mig fanken på att de kommer ge mig samma saker.. igen.. precis som när jag fick Två Exakt Likadana röda elvispar i julklapp.. sammarbete vaddå? XD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP