måndag 22 juni 2009

God natt =)

Här sitter jag mitt i natten, i Roberts knä. Robert snackar oblivion i bakgrunden. Han har gjort 3 gubbar, och slösat ca 150 timmar på dem totalt.. och jag tror inte han gillar min sammanfattning när han läser under tiden jag skriver.. eller?;D
"*mummel* nä" .. tänkte väl det ^^

Vi grillade i alla fall idag till middagen. Grillat kött, potatisgratäng, god sallad och så det där wasabismöret, och lite gelé på det. Otroligt gott!
Titta bara:



Sen sa jag ju att jag skulle visa hur långt jag kommit på strumpan med. Så här är den :


.. hann göra ytterligare ca 2 timmars arbete på den när vi satt och kollade på Rocky V förut nere vid teven ^^

Två timmars arbete är ungefär.. mindre än från hälen och fram till där jag är nu.. men vafasen. Kul att det växer hela tiden ju, och garnet är också sånt som gör det hela mer intressant, omväxling på det hela tiden! (nej det upprepas inte i samma ordning hela tiden, titta noga så ser ni ^^ )

Men nu ska vi gå och lägga oss! Herrejösses vad varmt det är .. *suck* kommer vakna helt genomdränkt i svett imorgon.. >.< låter väl mysigt? ^^ God natt då!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP