torsdag 25 juni 2009

Kuddar!


Måste jag säga att jag är nöjd med resultatet? :D *klicka för större bild*
Det är alla de mönstrade kuddarna jag sytt idag. Utom Elvis då, om han kallas mönster, den kudden har jag fått av min syster och hennes man i julklapp :D
Och ja, det är två omönstrade kuddar där också, det står en svart bakom den mönstrade röd-vita.. men den syns inte så bra för bilderna blev lite mörka..

Snyggt är det i vart fall! Nu är det bara själva soffdynorna kvar att klä om.. och för att göra det måste jag först och främst sätta mig ned och sprätta 14 m blixtlås. Alltså det är 7m blixtlås totalt, men man ska ju sprätta båda sidor.. nej, jag tror bestämt jag sytt färdigt för idag =)

Känner mig sugen på att ta itu med naglarna nu! Hittade förresten sidan jag laddat ned dem till sims från, och den hittar ni här. Scrolla ned till andra bilden, så är det nr 10 jag ska försöka härma =D Hoppas verkligen det blir bra nu bara..
Önska mig lycka till^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP