tisdag 2 juni 2009

Skolarbeten =)

Hade matteprov idag och Vet att jag har minst ett fel. Jobbigt jobbigt.. Alltså, jag kontrollerade med grafritaren. Det var fel. Och det var inte jättefel, bara lite fel. En faktor 2 nånstans. Vinkelförskjutningen hos en sinuskurva skulle bli -5pi/24, men jag fick den till -10pi/24 och kunde verkligen int hitta felet! Jag menar, jag kunde ju ändå inte vara SÅ off då. Och ja, det är i radianer..

Utöver det sitter jag och gör en powerpoint här. Vi ska redovisa våra kattförsök imorgon på biologin. Så vi lägger in massa kattbilder i den, bland annat den bilden jag har här ovanför ^^

..får hoppas att den redovisningen går bra också xD

När den väl är över har vi bara ett stort prov i fysik B (vet Fortarande knappt vad provet är på, och det är om exakt en vecka.. minns inte vad kapitlena handlade om xD.. men orkar inte oroa mig än!.. XD) kvar, sedan är det slut på all skolskit! Sen är jag fri! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP