måndag 22 juni 2009

God morgon =)

Titta så tidigt jag är uppe!

Och titta så fint mitt rum är:


.. så kan det gå när man har en pojkvän på besök i 5 dagar. Herregud.. Fast det brukar väl, om jag ska vara ärlig, inte se mycket bättre ut när jag är själv. Bara det att då ligger den stora högen någon annan stans än just där.. så nu har jag rätt att tycka att det är jättestökigt här!


zomg snart frukost!

Idag blir planeringen återigen en stunds spelande, han på NfS, jag på Sims 2. Men bara en stund. Nu har vi en tidsgräns. Sen ska vi packa *host - menande blick mot bilden här ovan*.. och sedan bär det av till pappa. Men trots att det är måndag idag så skippar vi danskursen, på grund av att Robert är här och allt sånt. Kul för honom att inte ha något att göra i 2-3 timmar liksom.. och ja.. nybörjarkursen gick precis över ifrån att öva de allra lättaste grunderna till att göra något liiite svårare. Så han kan ju inte vara med heller, eftersom han aldrig dansat innan..
Nåja. Ny chans nästa måndag =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP