söndag 21 juni 2009

God eftermiddag :)

Söndag idag är det bestämt ja =)

Har slappat och tagit det lugnt hela dagen. Väcktes tidigt av Robert som bara inte kunde vänta med att börja spela Need for Speed Underground idag igen (fast han säger "jag vill spela bilspel" och låter som en gullig liten unge, så det är omöjligt att säga nej!). Så jag gick också upp, och satte mig här vid mammas dator (familjens stationära dator) för att avinstallera inventor 2009. Ett program från autodesk, ett sånt som man har att designa 3D-modeller i. Behövde det i min Cad B-kurs, men nu har jag ju ingen användning för det mer, så jag tänkte frigöra lite utrymme.

Under tiden allt avinstallerade sig och höll på så satt jag och stickade på raggsockarna jag ska ge till mamma. Eller ja, stickade på den första av dem, man gör ju en i taget. Har kommit rätt långt nu, och är mäkta stolt över vad jag åstadkommit! Har ingen kamera just nu, men ikväll får jag minsann ta och slänga in en bild på hur långt jag kommit!

Men nu ska jag ta och spela sims igen, en stund innan middagen. Det blir grillat idag! Grillat och mitt wasabi-smör som jag gjorde igår. Med andra ord kan jag rätt säkert se fram emot en god middag =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP