lördag 20 juni 2009

Slappardag..

God middag, eller god kväll eller vad ni nu vill =)
Idag har jag bara tagit det lugnt och gjort mest ingenting.. Och det har Robert med. Sovit har vi gjort. Massor. Sen har jag gjort lite kul wasabi-smör att ha till typ grillat kött. Ni vet, sånhär "korv med smör" som man ibland har till det grillade köttet och lägger på, smör med någon smak. Jag gjorde sådan med wasabi. Väldigt enkelt. Man tar 50g smör, 1tsk wasabi, 2msk finhackad persilja, 1krm salt, och så blandar man ihop det. Klart! Vill man så kan man rulla in det i lite bakplåtspapper till en korv. Så har man när man grillar, om man inte ska göra det under dagen. Vi ska nog grilla imorgon =)

Till middag åt vi gravad lax med färskpotatis och hovmästarsås. skitgott! =)

Men nu ska jag minsann spela lite sims 2. Robert sitter här bredvid (ca. 2 m till höger om mig) och spelar need for speed underground på vårat ps2 ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP