söndag 7 juni 2009

För helvete

Nej nu kommer ett negativt inlägg. För första gången på länge.
Jag försöker börja med min jävla planering av dagen. Jag måste göra min cad-läxa så att den är ur världen. Men min jävla tjockis till mamma (nej hon är inte tjock, det är ett uttryck bara) sitter ivägen och gör nåt idiotiskt med försäkringsskit inför min brors resa till usa. Med jämna mellanrum ropar hon på mig för att hon inte fattar allt som står. För helvete, varför skulle JAG fatta?! Jag har inte hand om några försäkringar, jag åker aldrig utomlands. Och vi Har Redan Tagit Reda På att hemförsäkringen vi har täcker all jävla skit som måste täckas. Så varför sitter den tjockisjäveln ivägen för mina planer?!


.. nej nu måste jag gå och lugna mina nerver vid pianot..

1 kommentarer:

Felicia 7 juni 2009 kl. 18:11  

Vill du få mer läsare till din blogg? Enkelt och självklart gratis, gå in på http://www.viraltrafik.se/?linddh och följ anvisningarna så kan du få upp till EN MILJON besökare helt gratis!! Det tar bara någon minut, så är allt klart sedan. Lycka till med din blogg.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP