lördag 20 juni 2009

God kväll/god morgon :D

Midsommaraftonen spenderades då hemma hos Josefins familj. De hade en familj till på besök, och så kom jag och Robert dit, och Oskar också då. Vi åt massor med god mat och hade trevligt. Hann kolla på två filmer också dessutom.. sen började de grilla precis när vi åkte hem, så det missade vi. Men vi fick ju å andra sidan se en livs levande ekoxe. Som var ENORMT stor, men den var tydligen "en pytteliten hanne". Gosh, jag vill inte se de fullvuxna..
Tydligen är deras trädgård något såntdär intressant ställe för naturvetare, för ekoxar är ovanliga eller nåt, så när det är "säsong" brukar massa vuxna nördar komma dit och kolla på ekoxarna.. nästan lite gulligt.. på ett väldigt konstigt sätt xD

Hur som helst. Lungt och städat firande alltså, ingen alkohol (utom snapsen för de vuxna då..) och stökigheter och fester hit och dit. Trevlig samling med mat och sällskap och sådant. Jättetrevligt hade jag. Proppmätt är jag fortfarande.

Och nu tänker jag sova. Robert ligger i sängen och väntar på mig, och jag fryser om fötterna.. så nu ska jag gå och värma mig ^^ God natt allesammans =) Hoppas ni kan gå upp och vara pigga imorgon utan huvudvärk, precis på samma sätt som jag kommer vakna ;D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP