onsdag 17 juni 2009

Planerna för imorgon..

.. håller inte. Vet jag redan nu. Men det tar vi hand om senare.. xD
De lyder i alla fall som följer:

vakna tidigt,
städa rummet,
äta frukost,
åka in till kungsbacka i tid för att hinna handla nya strumpstickor innan Robert är i kungsbacka,
möta Robert i kungsbacka vid kvart i ett,
åka hem,
gå till affären och handla maten som behövs,
måla grinden vi satt upp mellan husväggen och garageväggen,
baka efter ett nytt recept jag införskaffat,

ehm ja.. det var nog det.. men det kommer skita sig totalt ^^ Så många saker hinner man bara inte med.. tror det är städningen som ryker.. resten går nog.. nästan allt iaf =)

Idag vaknade jag ju i alla fall som nämnt i förra inlägget jävligt tidigt. Efter det satte jag mig och spelade sims till klockan två-tre på dagen säkert. Sen vart det dags för dusch, och att handla mat med mamma. Sedan gick jag i stan en stund med Josefin. Hittade en snygg väska för 50 spänn på Glitter som jag köpte, så jag kanske lägger upp en bild på den imorrn om jag använder den då när jag åker till stan. Den är lite rymligare än min lilla röda med nitar från gina tricot.

Men nu borde det typ vara dags att sova om jag nu ska gå upp tidigt! Natti =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP