onsdag 17 juni 2009

Sova ut kanske?

Voj voj voj. Blev väckt halv 7 imorse. Jag som hade tänkt sova ut ordentligt och bara ta det lugnt. Men nu är jag så uppe i varv så det är ingen idé att somna om.. Jag får börja denna dagen klockan 8 på morgonen.. Kommer säkerligen vara trött ikväll i alla fall!

Och varför jag blev väckt? Min bror for ut på äventyr i sverige, och det blev inte som han tänkt sig, så det blidde en abrupt hemresa tidigt imorse. Då behövde han veta tider ur tidtabellen. Och de finns bara på internet, för västtrafik har just bytt till sommartrafik.. Och på datorn är mamma inte så bra på att kolla, så då blev det så att jag fick vakna och fixa det. Så då gjorde jag det. Nu kommer brodern min hem hel och hållen i alla fall, och det är det viktigaste! =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP