lördag 27 juni 2009

Shoppingförmiddag =)

(ja, förmiddag för mig är fortfarande före middagen, inte före klockan 12!)
Jepp, men inte för mig i första hand. Utan för min bror som ska vildmarksutrustas inför hans 3 veckor långa språkresa till USA. Jag handlade inte så mycket, bara en strandväska för 20 spänn:


Om inte annat kan jag ju ha den när jag far till Robert över helger, eller som att ha idrottskläderna i till hösten..


Såhär ser jag för övrigt ut idag:

Gillar skuggningen på den första, och ja.. andra kanske inte håller med, men jag gillar hur jag ser ut fast att jag bara sminkat ögonen och läpparna. Fräknar <3 Finnarna är kanske inte lika trevliga, men de täcks liksom över av min utstrålning, så man tänker inte på dem ändå ;D

Nu är det tacos!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP