onsdag 19 augusti 2009

Zomfg it's a miracle!

Jag har duschat! Hallelujah moment!
Sen sandpapprade jag ansiktet lite också (även känt som "peeling" med ett finare ord..).. det ska tydligen vara bra för hyn, ta bort döda hudceller och sådant så att huden blir mjuk och fräsch (döda hudceller är tydligen hårda O.o).. för mig slet det sönder alla mina finnar och tog med sig hudfettet. Snart har jag nog en massa döda hudceller ska ni se!

Myspys =)

Nu ska jag vänta på att håret ska torka lite så att jag kan lägga ner huvudet på kudden utan att den börjar mögla under nattens gång, så under tiden tar jag nog och stickar lite på iPhonesockan jag håller på med till min brors blivande iPhone. Som han kan ha tack vare mig, han borde kyssa mina fötter varje morgon så snäll jag är mot honom!

Mot sängen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP