lördag 15 augusti 2009

Aj min rygg!

Hejhej nu är jag hemma igen från stan för länge sedan! Men jag blev uppehållen av att äta middag och sådant, och sedan skojsade jag och Robert lite med varandra och när han hade burit mig upp för trappan upptäckte jag att det gjorde skitont på vänster sida av ryggen i höjd med lungorna nära ryggraden. Måste ha sträckt någonting. Känner mig som en 80årig tant och det gör ont varje gång jag andas djupt och vrider mig på vissa sätt.. -.-

Nåja, det går väl över hoppas jag..

Här är i alla fall vad jag lyckades inhandla:




2 nödvändiga inköp, och ett rätt onödigt..
Garnerna ska bli till vantar (2 olika par då, det är faktiskt ett brungrått och ett svartgrått nystan på bilden om det inte syns..) , sedan hittade jag faktiskt nagellacksremover utan aceton precis som jag letade efter, och dessutom ett topcoat som inte verkar bli blått! Tjoho!
Ringen vore väl det "onödiga" då, men den var så snygg så det skiter jag i ^_^

Förresten så är jag Sååå före min tid såg jag idag i affärerna! Jag har gått i svartvitt i typ 2,5 år nu, och vad ser man i affärerna nu?? SVARTVITT! För hela slanten. Jag är så före min tid =) Trendsättare nästan :o

.. nej nu ska jag nog gå ner till mamma vid teven och kolla på snuten i hollywood 3. Den blev sågad i GP med anledningen "eddie murphy är inte rolig" ... DET ÄR HAN VISST! Snuten i hollywood är ALLTID kul! :D
..Sen att vi ska äta sourcream&sweet chili-chips som jag lyckades hitta på ica gör inte saken sämre ^^
Hoppas Robert hänger med ner bara, han är lite mer kräsen när det gäller filmer.. men utan honom blir det ju inte lika kul :3 .. han sitter och spelar bilspel just nu tror jag bestämt ^_^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP