lördag 22 augusti 2009

Gårdagens outfit

Usch, jag är så inte fräsch idag känner jag.. håret är fettigt och livlöst, jag sitter här i min pyjamas med isbjörnar på och allt är bara .. blä.

men jag orkar inte göra mig i ordning, ingen ska ju se mig ändå liksom..
Så jag sätter nog upp håret i någon fin tofs och tar på mig lite tråkiga kläder och så är det bra sedan.

Men ni kan få se vad jag hade på mig i går istället :D Jag menar, nu när alla börjar intressera sig för den stilen som jag anammade redan för flera år sedan, så borde ju jag vara helt inne nuförtiden :D


Snajsy or what? ;) Linnet och byxorna från H&M, boleron från gina tricot ^^
Skorna är från din sko, och de blev tydligen populära igen, för jag köpte dem förra året och vad ser man inte där i år igen? :D
Precis som de två par skorna jag köpte på skopunkten som försvann ur sortimentet typ direkt efter jag köpt dem, men kom tillbaka väldigt snabbt igen.. jag säger då det, jag har känsla för det här!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP