lördag 8 augusti 2009

Grillkväll =)

Jaha. Nu luktar jag rök för tid och evighet känns det som. Fasen vad hemskt det var en stund när det fortfarande var varmt ute och man hade tänt grillen inne i stugan. Fyfan, mina läppar höll på att koka sönder och spricka upp när jag gick in för att kolla till elden..

Men sen så =)

Här har vi bilder:

kubbspelning i väntan på elden ^^


Robert fick en försenad present från några kompisar


.. jag tänker "aj" xD


folk leker runt


voffvoff


"-hej, vill du smaka på min korv? :P" (äkta citat, faktiskt xD )


folk grillar =)


Det var allmänt trevligt. Jag har seriösa magsmärtor på grund av all maten. Nu ska jag räkna lite med älsklingen, och sedan ska vi sova =) Imorgon åker jag hem :( Vet inte om jag uppdaterar innan jag åker eller inte..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP