måndag 17 augusti 2009

Nu känner jag mig skyldig..

Åh, det var inte förrns jag kikade in på blondinbellas blogg nyss som jag insåg vad jag missade igår :(

Det var ju igår det var precis 32 år sedan den största musikaliska legenden någonsin försvann från oss..


Älskade Elvis. Han betyder ju så mycket för mig att han till och med får pryda en hel vägg i mitt rum. Och jag kan lova att jag har den snyggaste väggen som finns att beskåda, den är oslagbar (L)

Minns inte ens när jag fick upp ögonen för honom, minns bara att jag varit fast i hela mitt liv^^


.. och tänk om man faktiskt hade fått chansen att vara där och se honom live någon gång.. Måste ha varit magiskt, jag föddes bara 30 år för sent :(

och för att avsluta med ett citat:
Elvis didn't die, only his body did <3

1 kommentarer:

Sara 17 augusti 2009 kl. 14:55  

Elvis är så jävla bäst!

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP