lördag 15 augusti 2009

To stan and beyond!

Men först: en bildserie på oss :o ^^






Vi ser ut som värsta emosarna tillsammans idag :o
Jag älskar hans svarta hår (L)
Själv önskar jag att mitt var ännu blondare men jag vet inte om jag vågar göra något åt det själv.. får väl gå och se om hans faster har tid med mig snart igen.. för Färgen fixade hon faktiskt bra.. det är bara det att mitt hår verkar bli mörkare och mörkare hela tiden fast att jag använder silverschampo och allt hela tiden.. nåja.. =)

Till stan ska vi i vart fall, för att handla småsaker och glasögonputsdukar till mamma xD
Jag ska se om jag hittar något helt genomskinligt Top Coat till naglarna (det jag har nu blir blått i dagsljus, hur kul är det? -.-) och kanske någon acetonfri nagellacksborttagning.. så jag kan se om det funkar bättre och inte trasar sönder naglarna =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP