lördag 8 augusti 2009

God morgon ^^

Naiva som vi är vaknade jag och Robert imorse med förvillelsen att vi skulle få tillbringa dagen tillsammans då jag faktiskt åker hem idag, och de vuxna inte ens ska vara hemma. Naivt som sagt. Han ska tydligen måla hela jävla dagen igen. Och de verkar inte vilja låta honom åka ner till mig i nästa vecka heller ( jag tänker kämpa som fan för det, och det hoppas jag han gör med). De ignoranta jävlarna tycker alltså att det inte alls är så farligt att jag och Robert får spendera våra sista dagar på hela lovet tillsammans med att vara ifrån varandra för att han måste måla hela jävla deras hus? Jag blir fan förbannad på dem. De åker bort och har trevligt, Robert måste måla ändå. Vet de för det första hur jävla jobbigt det är att måla? Vet de för det andra hur jävla jobbigt det är att inte få spendera 100% av tiden tillsammans de gångerna man väl ses i ett distansförhållande?

Jag är förbannad! Jag åkte inte upp hit för att jag tycker det är så jävla kul att sitta ensam framför deras dator..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP