tisdag 18 augusti 2009

God Skolmorgon!

Igårkväll när jag skulle lägga mig fick jag något sorts ryck och började längta efter att gå upp tidigt och äta lite god frukost och duscha och hela medevippen. Vet inte vad som flög i mig. Men jag la mig faktiskt innan 12, och visste att jag skulle upp 07.45 så jag fick nästan 8 timmar! .. eller hade fått om jag nu hade kunnat somna på en gång och låta bli att vakna innan väckarklockan..

Nåja. Så fort väckarklockan ringde så tog pappa i alla fall chansen att sticka rätt in i badrummet, så nu har han försenat min morgon med en halvtimma.. men det går nog bra ändå, jag tar alltid i i överkant ändå =)

Jag ska nämligen både till banken (för att registrera mitt konto så att studiebidraget kommer till mig nu när jag är 18 .. eller ja, det gör det i vilket fall, men annars får jag krångla med betalningsavier och grejor typ.. så jag tänkte förekomma dem ^^), då följer för övrigt pappa med eftersom jag inte kan något om banker xD Sen ska vi till de båda körskolorna här i kungsbacka också för att höra oss för vilken som är bäst och kanske anmäla mig till en av dem.. Sen ska jag till skolan! Vi börjar inte förrän 11.15 ;D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP