måndag 17 augusti 2009

God tidig sista morgon på lovet..

Det är fan omöjligt för mig att sova länge när man har katt, inga ordentliga persienner, och en mamma som åker tidigt till jobbet.
Den förstnämnda jagar ens tår under täcket från klockan 6 på morgonen, ljuset börjar lysa in i rummet vid samma tid p.g.a. bristen på persienner, och det sistnämnda orsakar mer oljud i huset vid exakt samma tidpunkt. Där rök min sista sovmorgon på väldigt länge .. =)

Men jag lyckades i alla fall vara vaken när jag hörde ett knäppt ljud från min mobiltelefon. Visade sig att mitt gamla simkort Äntligen inaktiverade sig så att det nya skulle få ta vid. Men när jag satte i det nya så var det också inaktivt! Nåja, det visade sig att de hade någon skarv emellan på lite mer än en timma, och det var ju ändå typ klockan 6-7 på morgonen, så det var väl inte världens farligaste.. nu har jag ju i alla fall mitt abonnemang =)

.. nu kan jag bara bli förbannad på att jag inte får loggat in på "mina sidor" där man ska kunna kolla fakturor och skit hos tele2. Jag får bara felmeddelande och att mitt nummer inte funkar med den tjänsten eller nåt. Jävla.. okej, det är för tidigt på morgonen, nu ska jag hitta på något vettigt istället. Typ handtvätta alla mina vita tröjor som mamma inte tyckte det var lönt att tvätta i maskin..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP