lördag 1 augusti 2009

Kalasdag!

Idag är det alltså äntligen dags för mitt kalas här hos mamma. Drygt 2 veckor sedan jag fyllde år, men det känns som en hel evighet faktiskt.. Och jag har ju redan fått alla mina presenter; iPoden och mobilen, så det är mest att äta lite tårta och prata som det handlar om idag =)
Smörgåstårta från majgården blir det, inte illa pinkat! Och så en royal-tårta eller nåt såntdär. Vit prinsesstårta med hallonmousse typ :P

Jag ska få övningsköra dit och hem, och på vägen dit ska vi faktiskt ta vägen om kungsbacka station och hämta ut biljetter åt mig och Robert =) .. de går ju inte att skriva ut längre enligt sj's hemsida. Som alla redan vet hatar jag sj för tid och evighet, så jag behöver inte ens nämna alla hemska ord och förbannelser som flyger deras håll i mina tankar just nu ^^

Här har ni i alla fall ett litet bildgalleri på mig, bara för att jag är så snygg idag ;D


Iluvemyhår ^_^ <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP