lördag 22 augusti 2009

Nattamat

Ingen middag blev det för mig idag inte. För att det bara inte blev så (om mamma läser detta inlägget så vill jag påpeka att det finns ingen som helst anledning att klaga på pappa)..

Men nu var jag nyss inne hos min bror och kollade på en film han har redigerat klart nu, och då samtidigt passade vi på att sno till oss lite nattmat. En tallrik youghurt med bär-müsli, ett stort knäckebröd med 50% av arean täckt med kaviar, 50% smör. (Smör + kaviar = inte gott tillsammans). Och så en halv kokosboll på det. Fina grejor!

Nu är det mer än dags att sova.. imorgon hoppas jag finna motivationen att börja bita i det stora sura äpplet kallat det-jag-måste-göra-i-kemi-B-innan-delkursprovet. hmm, undras just vilken syra det är som gör att äpplet smakar surt?
(Woho, titta, jag börjar tänka kemi :D)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP