tisdag 25 augusti 2009

Girl on the run

.. nån som hört den låten ? ^^ Med Victora Silvstedt?
Haha, typ lite pinsamt att säga att man gillar hennes musik när man hellre vill/ska vara en rock'n'roll/rockerbrud.. xD (eh ja, jag vet att jag är en pluggis, men utöver det .. )
Men dom är faktiskt bra, låtarna jag hört alltså. Sen kan man tycka vad man vill om henne och så, och om hur hennes röst egentligen låter, men låtarna är trevliga.

Det är faktiskt en gäng av dem som jag och Josefin skulle vilja köra med Soulbandet ^^
.. när det nu börjar igen.

Imorgon har jag förresten idrott i skolan. Hatar det över allt annat. Bäst jag kollar upp hur man utför HLR ordentligt tills dess också.. hon skulle ha oförberett prov på det..

Nåja.. nu ska jag typ duscha..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP