onsdag 19 augusti 2009

Varför sviker jag mig själv?

Tänkte faktiskt helt och hållet, ända sedan jag kom hem klockan 3 idag, att jag skulle ta en liten promenad runt slingan i skogen någon gång innan kvällen för att få rört på mig Lite i alla fall.. jag behöver verkligen det. Snart blir min kropp som den hos en 80åring.. liksom, jag sträckte ryggen av att bli buren av Robert för några dagar sedan?

Det är inte bra.. men tror ni jag gick ut och gick? Nej. Självklart inte. Jag degade vid teven och vid datorn. Som vanligt. Nu är det snart mörkt, och kallt också. Fan. Jag hatar att svika mig själv.

Nu blir det nog dusch och lite stickning kanske efterråt, för att sova sedan.
Eller vem försöker jag skämta med..? Jag kommer aldrig komma in i duschen, jag kommer sitta vid datorn till halv 2 och vara trött och försova mig imorgon.. -.-

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP