torsdag 20 augusti 2009

Vill inte!

.. nu har jag i alla fall pluggat matte, räknat lite mer än vad vi behövde. Men när man känner att man fattar så är det roligt, och då räknar man gärna vidare en bit till ^^

Kemin har jag inte orkat ta tag i ännu dock, satte mig och redigerade en bild åt min bror istället. Urk, jag är trött i huvudet.

Imorgon har jag spanska steg 5 för första gången. Samma lärare som jag hade i steg 3. Nu kan jag vänta mig prov och glosor och grejor igen alltså, slapp ju helt det i steg 4 tack vare den läraren :o

Nåja. Borde lägga mig tidigt känner jag just nu. Men jag kommer väl lägga mig lika sent som vanligt ändå.. jag får aldrig fason på mig!

1 kommentarer:

Anonym,  20 augusti 2009 kl. 20:23  

Vad är det du studerar i kemin? Själv studerar jag material ^^

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP