måndag 24 augusti 2009

Sovdags!

Nu sitter jag här och deppar igen för att jag missade nrj in the park på liseberg. Johanna frågade ju mig om jag ville hänga med och jag sa nej! Bara för att jag inte Visste att Dead by April skulle vara med. Nu deppar jag sönder över tillfället jag missade :(
(detta på grund av att jag hittat bilder och folk som varit där när jag surfat runt bland massvis med bloggar)

Nu ska jag faktiskt i alla fall ta och sova. Kan behövas. Imorgon är en kort men intensiv dag. Matte, fysik, kemi. Yscha. Sedan hem en vända, och så in till stan igen, för imorgon kväll ska jag faktiskt på informationskurs på körskolan! Det är någon kurs på någon timma där man får förklarat för sig vad alla avgifter och olika grejjer är till för och hur det fungerar med att boka lektioner och göra frågor på hemsidan och allt sånt! Tänker anmäla mig imorgon också tror jag bestämt! (ännumer pengar att "lägga ut i förskott" som alla tror att jag har oändligt av..)

Men först sova! Tror jag ska bläddra lite i den andra boken jag fick från illustrerad vetenskap lite innan jag sover. "Universums Gåtor" heter den, och jag bara älskar astronomi, det är så intressant och fascinerande! Så den får bli min godnattsaga ikväll ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP